12 Ogos 2009

Kedai Makan Punya...

Arini aku buat tapai pulut daun je. Memandangkan aku xniaga masa weekday, so aku buat utk hantar kedai makan jelah. Dah siap buat, nak susun bekas pulak xcukup. Bekas yg ada tu, dh penuh dgn tapai yg aku buat semalam. Jadi, ibu mertuaku kata, masuk je dalam besen then tutup dgn kain.
Memandangkan aku ni menantu yg taat dan baik (hopefully), maka aku pun susunlah dalam besen. Tengok tu. Pandaikan aku susun? Berpusing-pusing dalam besen tu. Ini skill yg xsemua org pandai tau. Hehe. Susun elok-elok bukan apa, ni rahsia spya tapai xpenyek. Tapi kalau dah berat bhgian atas tu, penyeklah juga yg kat bwh.

2 ulasan:

  1. guna daun ape? nampak macam daun jambu laut je aku suka tapai bungkus guna daun pokok getah.

    BalasPadam
  2. daun pisang mat..jenuh nk cr daun spesis lain dlm bndar kajang nih..huhu.lgpun makan masa bgkus kecik2 dlm daun getah tu

    BalasPadam