04 Ogos 2009

Mai Order Tapai




Tapai WARIS samada tapai pulut mahupun tapai ubi adalah dibungkus dengan daun pisang. Harga yang ditawarkan berbeza mengikut berat. Pendek kata customize ikut kehendak pelanggan. Walaubagaimanapun, buat masa ini pembungkusan dalam daun terhad sekitar 1000 biji untuk satu-satu masa tertentu.



Sekiranya anda mahukan sesuatu yang lebih ringkas, presentable dan mudah disajikan, maka pembungkusan dalam bekas plastik adalah pilihannya. Jangan bimbang mengenai elemen daun pisang yang dikatakan memberi aroma yang enak kerana ia turut dijadikan pelapik di dalam bekas tersebut.
Selain itu, Tapai WARIS juga boleh didapati dalam bentuk kilo. Bagi sesiapa yang ada masa dan rajin nak packing sendiri bolehlah beli tapai kilo. Jimat sedikit.

Bagi yang ingin membeli Tapai WARIS, khususnya sesiapa yang tinggal sekitar Kajang, anda boleh mendapatkannya di gerai Tapai Waris pada hari Sabtu dan Ahad sekitar jam 10 pagi ke 5 petang. Gerai ini terletak di Jalan Sg Kantan, Kajang. Iaitu berdekatan lampu isyarat Taman Jenaris.

Agak terhad untuk mendapatkannya? Jangan risau... ia juga boleh didapati di Medan Selera PEMADAM yang bersebelahan dengan Masjid Jamek Kajang atau Court Mammoth iaitu di gerai Intifadha. Selain itu, ia juga boleh didapati di restoran Kulaifornia, Prima Saujana Kajang dan restoran Selera Pantai Timur, Taman Kantan Permai Kajang.

Bagi sesiapa yang ingin membuat tempahan, bolehlah menghubungi Din Tapai di talian 012-2470308. Servis penghantaran pun ada. Bukan MCD je ada delivery. Pastikan kalau nak tempah awal-awal, mestilah paling kurang pun seawal 3 hari atau lebih. Kalau kurang daripada 3 hari, terpaksalah beli apa yang ada saja. Itupun kalau ada. Bukan apa, kalau buat banyak-banyak sesuka hati nanti tak habis membazir pulak. Eh, sebenarnya tak lah membazir sangat. Kalau tak habis tu sedekah je kat surau. Lepas solat isyak bolehlah jemaah basahkan tekak dengan manisan. Kenyang orang makan, pahala pun dapat :)

1 ulasan:

  1. nk tanya tapai dijual dgn harga mcm maner....

    BalasPadam